21 Mayıs 2010

▲ : köşesi kadarlar.

not:

ikiler: uzaktan yirmi ama yakından yirmi bir. imlenmiş mi-mlenmiş mi? iyelik ekinden hallice. her yerde iki var.
harfler: yuvarlık yüzlü sarışınlardan E notası. alnı geniş az saçlı, kim, neden bilmek istemiyorum. S'nin peşinden ayrılamayan. U var, bilmiyorum. kocaman A... buna daha var. A benim üzerimde ama sonra ben onun üzerinde. ne olduğu belli değil... olaylar gelişir. M var ama hatırlamıyorum. her yerde harf var.
kemikli burun, çenesi çıkık, esmer... buna da var.
aynı odada 3 pencere, gelecek.
deniz aşarak gelen belirsiz cisim, olay, gelecek.
teşbihte büyük bir hata var.
kuşun kuyruğunda şimşek, ağzında A var.
çok açılı bakış bıçağım var.
ya iki ayrılıyoruz, ya üç. duygusal olmuyoruz. gayet calm down. hemen sevinmiyoruz.
hamile var. bu iyi değil. iyi zannediyorsun ama iyi değil. hamilelik güzel bir şey değildir zaten.
birkaç gece ard arda remler var. it mey teyk may self kontrôl.  sıra buna geldiğinde caution!
canavar çıkabilir. tomboyluk müessesesi... bir süre daha.
ordan burdan bir şeyler duyuyorum. orası burası mı? neresi, bilmiyorum. beklemiyorum ama.


"böyle şeyler dileyeceğine, bir kere de unutmayı denesen."

0 öptüm, bay.:

formspring.me || test değil, yazılı.

tombik tombik hoop tombik  

counter to blogger