13 Mayıs 2010

ben benin kin olduğunu nasıl bilebilir bu iyonik nizamda?

ooo zamançalarlar da buradalarmış ooo..

beni özlemediğinizi biliyorum pek sevgisiz okuyucularım.

ben buralarda değilken hiçbir şey olmadı. okul vardı. ömür boyu öğrenci olma güdüsünü elden bırakmamam için bir takım yuvarlaklar beni bırakma uğraşına girdi. üçgenlerimi sevmezlermiş.
bu arada her yan üçgen oldu amına koim. ulan hepiniz mi pagandınız?! götü bokluyken spays görls dinlemediniz mi, şimdi nooldu? içinize speys diskodan sonra gotik ambiyanslı cadılar mı kaçtı? kaçtı.
altı ay sonra post-sofistike saykodelik arya söylerse herkes, onu mu seveceksiniz? seveceksiniz.

buradan ne anlıyoruz?
moda, insanın katlanamadığını bile günü gelince dinlemesi,
moda, kapıcının karısına verdiğiniz kemıl rengi paltolarınızı 2010'da moda oldu diye kadını köşeye çekip döve döve üstünden almanız,
hiçbiriniz erkek gibi görünmeye meraklı değilken, sırf bir yerlerden gördünüz diye erkek kılığında dolaşmanızdır.
allah da benim belamı veriyor böylece.

birilerine laf sokuyorum volüm bilmemkaç:

hey su,
sana diyorum.
rahat mahat değiliz biz. muhafazakarlıktan geberiyoruz şu yakın zamanlarda... how i met your mother hayali kurmuyoruz çok şükür. hatta sago kafkef, kasvaa. 
yani mesela, insanlarsınız siz güya, şöyle veya böyle nefislerinizle imtihan ediliyorsunuz. (inananlar inanmayanlara anlatsın.) bu imtihandan kalanlar o dersi tekrar veriyor. bu sefer o kadar koymuyor ama. güzel bir notla geçiyorsunuz. yeter ki dersi derste dinleyin.

sonra bir şey oluyor: ulan hep kalır mıyım dersten? diye sorup duruyorsunuz.
nerden bileyim Fakyusu, banane Dürtercan, yaşa da gör. o yayvan götünü kaldır da etrafındakileri adam yerine koy. biraz anne sözü dinle. "beklenti=hayalkırıklığı" yazıyordun lise bittiğinde defterlere; lise bir işe yaramaz ama sen oradan çaktırmadan beslenebilirsin tribi at. fazla rahat olma. hemen koyverme. ko-götüne faktörü işleri hızlandırırsa inhibitör olan okul/aile/toplum/para baskılarından birini seç ve normalleş. 
farklı falan olmayabilin bazı zamanlar. herkes nasıl olsa farklı, değil mi?

saygısız zamançalarlar,
bu yorgun dimağlarınıza işlemekten bıkarak "Boyalısu sana diyorum, Götüm sen anla" adlı eserimden bir alıntıyla yazıyı kapatmak istiyorum:

"olum, bu sene nefisten yine kalıcam galiba. kankeamın arkadaşı benim götümün kenarıyla birlikte olmuş, o da benden zaten çok orospuydu diye bahsetmiş, ucu yine bana dokunuyor. napıcaz?" dedi kederli gotik. Emosu da şöyle karşılık verdi, "senin için kaşar diyorlar, ne diyorsun bu konuda? nefisten kim geçti ki hem. sınıfın tek evkızı Sürter bile tehlikede."

bütün hayallerinizi yıktığım ve sinirimden sakal bıyık çıkardığım için hepinizi eshefle kılıyorum.
beş rekat; üçü farz, bir sana biri de kara kediye.

0 öptüm, bay.:

formspring.me || test değil, yazılı.

tombik tombik hoop tombik  

counter to blogger