27 Mart 2010

tüm öğeler yıldızlı öğeler paylaşılan öğeler öğeler için göz at

acaba, buradan sesleneceğim, kaç kişi üstümü örtmeye gelir? o denli halsizim.

bir yığınınız ironiye yakın olduğumu hissediyor mu acaba? yani yığından kastım, sen, sen ve sen içindir... parmakla. daha az önce canımdan çok sevdiğimle bakkal açma hayalleri kuruyorduk. "koim kariyerine!" bir motto olarak ağva'ya kaçmamız ve telefonları evde bırakmamız için yeterli bir sebepti.
çünkü biz sahilde bira içmeyi ve hakan peker dinlemeyi seven insanlarız.. daha tanımıyorsanız, ona göre önlem.
hatta buraya bile edebi kastığımdan değil, kaldı ki okumuyorum bile yıllardır(yıl kavramının gözümde küçülmesi).. yazmıycam diyorum, kıyamıyorum. başka nereye yazıp yazıp silebiliyorum, kurşun sevmiyorum, tükenmeyen desen al birini vur HB'ye.

biz tükenmiyoruz sayın seyirciler. içimizde büyütüyoruz ama ulaşamıyoruz. ulaşınca da öyle bir inanamıyoruz ki karşımızdakini de inandıramıyoruz. oysa teykitizi yani.. bu kadar basit olduğunu hepimiz biliyoruz.
yook. paranoyak panoraması bizimkisi.

seni ben sellerim olsun diye mi yerdim?
gecesinde lafımdan esirgemediğime şimdi neden forevır kuul?
ee bizde böyle handekul. pantere giden yolda kedilik önemli bir müessesedir, demiş büyük yedi uyuyanı. şimdi otur projeni yap, kimse kimse için tevazu etmesin, herkes mutlu olsun. içinden konuşma ayrıca. sonun, senin de hayal ettiğin gibi ağva yollarında yalnız başına sigara tüttürmek olacak.. 
(ulan ağva nerden çıktı?!)

neyse,
kendimi bianca casady gibi hissediyorum birkaç gündür. keşke bir tek ben öyle hissetsem.. ama kafasına tüllü şapka geçiren kızların alayıyla aynı hissi yaşadığım için kendimden birkaç gün daha utanmayacağım. sonra belki sıkılır bırakırım. yine de bu hissi yaşamak herkese nasip olmuyor bence(kendini özel hissettiğini sanan ergen avuntusu).

bu şehirden tiksiniyorum sayın sevgisiz. sevdiklerim bile burada değilsiniz. arada bir de olsa gidiyorsunuz. ya da hiç yoksunuz. eş durumundan hepinizi yanıma alsam mutlu olur muyum, onu da bilemiyorum. hem yasalar bir kişiye izin veriyorsa "hoş geldin yâr yüreğime" diye başlıyorum ben buradan. 
sonrasında cocorosie'den "by your side" bile söylerim.
artık anlayana...

öf, okur.
çok hayâl bunlar.

0 öptüm, bay.:

formspring.me || test değil, yazılı.

tombik tombik hoop tombik  

counter to blogger