13 Temmuz 2009

bakkala iniyom, bi isteğin var mı abla?


zamançalar güruh,
hah!

yanlış olanı yapmak için neden bir insan bu kadar çabalar?
kuantumla hayata evet falan, yalan ama olumlanmadan geçmiyor hiçbir dakika.
neredeyse her oluşuma sikrıt yapar olacağım yakında.
allah affetsin.

kendimi unuttuğum odaya kilitledim mi?
o odaya HB kalem, dokulu kağıt ve internet bağlantılı bir bilgisayar koyduğumda hangisini seçtim?
her güne bir target nasıl belirleyebildim? nasıl da başarısız targetlerle uğraştım aylarca?
tepecikli miyim, kuruçaylı mı? yoksa alaşehir new weird tayfasından mı?
benim üç yaşında bir kardeşim var, seni ondan bile kıskanıyor muyum? yoksa şüphem mi var?

ben bir olmak iki az ki bir telefon konuşmasından sonra başlar yeni, bir html kodu seni yeni eve taşır.

grenli kağıtlarınızı lütfen hayvan cennetinden alınız. isminizin telaffuzundan uykularım kaçıyor sayın.
yanınıza gelme ihtimallerim henüz saklı.
gelirsem,
içimdeki köçekle baş başa bırakırım.
ama hala single, hala rutin.

lütfen egosal bunalımlarınızı buraya sokunuz.
dengesiz bilinç akışımla beni bir başıma bırakınız.
saygısızımla.

0 öptüm, bay.:

formspring.me || test değil, yazılı.

tombik tombik hoop tombik  

counter to blogger