8 Kasım 2008

is it the right time?


yokluk çok zor. insanlar beni anlamıyor.
içimdeki o koca oyuğu kimse dolduramıyor.
bekliyorum; şimdi dolacak... ya şimdi dolarsa? peki bu sefer?... hiç mi şansım yok?
allah'ım...

boşluğa bakıyorum.
çizilmiş parkelere, sarı badanalı duvarlara, yüzüme, gök yüzüne, pis denize...
iç organlarım çürük bir diş gibi sızlıyor, düş etlerim çekiliyor, kanıyor.

ağaç. ağaçları seviyorum. onlar da beni seviyor mudur acaba?
yapraklarını döküyorlar artık. kendi içlerine kapanacaklar yakında.
beni severler mi kışın onlar? kışın soğuk ama sokaklar.
ben de sokağa çıkar mıyım? sokak benimle çıkar mı?

hiçbir şey, hiçbir kimse beni istemiyor. pek güzel de değilim zaten. doğa harikası olamadım. hiç harika olamadım.
çok akıllı da değilimdir. kimse beni dinlemek istemiyordur, sıkılıyordur zaten.
pek de konuşmam yanıma gelsen. gezevelik ederim ama derinlik bulamazsın herhalde.
sıkıcıyım. sıkılıyorum
kendimi yok yere yoruyorum.

hiç bulut yok; balkondan bakıyorum.
sis var bu gece, yine yıldızlar yok. büyük ayı'yı seyrederken ağlardım. ama artık büyük ayı da bu yarım kürede değil.
yokluk hiç durmadan çoğalıyor.

bazen başarıyormuşum gbi geliyor ama yapamıyorum mu yoksa? neden olmuyor?
bu kadar mı güçsüzüm.. neye yenildim ben yine?

cümlelerimi kaybedecek kadar boşluğa düşmüşsün kleptoman,
yazık sana. acısınlar, üzülsünler. sonra ilgilenirler belki ama o da kısa süreli... biliyorsun, değil mi?
yine sıkıcı tözünle karşı karşıya kalacaklar sen iyileştiğinde. sevgini göremeyecekler... o delicesine sevmek istediğin şeyler bütün çabalarını ignore edecek ve hatta hotmail kişilerinden kaldıracak. piksel piksel gideceksin hayatlarından.

deli gibi rüzgar esecek,
sen o sahilde bu sefer lanet edeceksin hayatından,
gökyüzü pırıl pırıl,
hiç kimse yok yanında... yine,
otobüse binmeyi bekleyeceksin,
o otobüs hiç gelmeyecekmiş gibi hücrelerinin yerleşkesini o durak yapacaksın,
o durakta hiç kalmayacaksın,
eine yürüyeceksin,
her gece evinde yalnız,
her gece yorgun ve sevgisiz kalacaksın.
doğru zaman gelmeyecek.
(gelsin)

Beach House - You Came To Me
(bu da lirikleri)

0 öptüm, bay.:

formspring.me || test değil, yazılı.

tombik tombik hoop tombik  

counter to blogger