20 Ekim 2011

cezayir'e güzelleme

senin hayatın benim bak olmuyor
ufuk görünmedi deniz yürüdü
vur başıma pat pat, aferin oldu bu
ama kediler de aya bakmıyor, acı çekiyor
sessiz başlıyor merhaba ben korkak
dün neredeydin yıldız tilbe yoktu şimdi var
akşam neredeydin sen yoktun şimdi ben
sonra uykular elimde kalemler sana mı
bakıyorum yineler
ya araba çarptı ya kimse kaldırmadılar
...
tekrar başlıyor bitmemişti ki evler, orada
köpekler uyuyor, sen yine uyuyor.
bir gün inanıyor öbür gün hayat ne garip
bir yandan da yıldız tilbe var, onu unutamıyorum
ona diyorum ki beni kurtar (kurtarmıyor.)
kulaklarımı al. ama kalbimi nabıcaz?
sana da diyor ki çok geciktin
acımdan bağırmaya -yok o da olmaz ne ayıp
başlıyorum, annem, bu ne hal toparlan, diyor.
cezayir, bitme ne olur? (bitmiyor.)
...
cezayir artık bit. ben mutlu olmuyorum.
yağmuru çok seviyorsun, bilmez miyim
waterproof maskara ağlayınca da çıkar mı
diye soruyorsun,
otobüs duruyorsun, insanlar sana kızıyor.
cezayir bana bağırma, yanlış bişi yapmadım.
rüya görmedim arkasından konuşmadım.

30 mart 2011

0 öptüm, bay.:

formspring.me || test değil, yazılı.

tombik tombik hoop tombik  

counter to blogger