31 Ekim 2010

kendini inkâr, klavyemin tuşu zehirli.

artık kasva yorgun düşmüş, düşenin dostu olmamış hiç.
bizim çölde deve kalmamış, gölgesinde oturamamışız.
mp3 playa tek artisti sever olmuş, sonra bütün ülke o'nun artistliğine laf etmiş. tek derdimiz artist olmuş.
oysa lastefem herkese artiz diyor. istesem bana bile der. ama ben diyemem.

hava kısalıyor. hatta an itibarı.. (an bana itibar etmiyor.)
ben eve yaramam. tv bana hep lcd, hep disney channel. oscarı hannah montana, mtv ödüllerini de jonas kazansın.
günlerimin tekrar bölümlerini veriyorlar. (günlerim ağlak.)
evde konuşulmaz. (duygu ve düşüncelerinizi hayal gücünüzle geliştiriniz.)
evden çıkılmaz. (çıkacak kimseniz yoksa kimseniz olunuz.)
uyku uyunmaz. (her rem başka hayalkırıklığı. geçmişi google'a teslim etmemiş miydim ben?)
evde düzgün konuş. (e hani konuşulmuyordu?)
evde tatlı yok. (bu saatte bakkala mı gidilirmiş?)
bu ayak.. ayak. bu.. ayak. (evet. ayak.)
akademik eğitim görecelidir. (gerçi, ben de öğrenmekten vazgeçtim.)
konuşmak istiyorum nasıl. (konuşacağınız insanları doğru seçiniz.)
ben çok mutsuzum. (bunu sesli bile söyleyebildim. yüzümden okuyamayanlara.)

tek sevgilim mavi güllük, booklet olma yolunda. artık cümle dekorasyonunu da değiştiremiyorum.
rap beni dinliyor. ben pessimist rap adına çiziyorum. bak üçgen, biz süper ikiliyiz.
(başka ikiye yer kalmadı.)

not: yazmak bir yetiyse ben yetmiyorum.
not: bana bir çıkış yolu bulun, sonu gelsin kâbusumun.

0 öptüm, bay.:

formspring.me || test değil, yazılı.

tombik tombik hoop tombik  

counter to blogger