19 Eylül 2010

mavi defter vol. 2

3agüstüs||
adap.
yerler parke. ses yok. nutellalı lokma ve cici bebe var. cicibok evinde. ev uzak. ama uzak mutlu değil.
andır preşır, vi ar nat preşıs. yalnızken insan kendini bok sanabilir. ama bağlacı olmasa da yaşanabilir. aile gözünden düşü bilir. ütopya, damalı konversli kızların demet akalın hayali olabilir. ebiliti görecedir.
halı, çapraz kurda göz sağlığına tepki verebilir.
ben bir peynirim. ve biraz da bokum. bu bir bokuma, bakım talimatlarını yerine getirmek ve samimiyet dozunu aşmak demektir. doz aşımı halinde bokunuza baş koyunuz.
"ama sen nonebil değlsin ki melis?", gidip, yok yok, gitmeden de yaraban olursun.
komün sıkar. gerçek yara yanık tende olmayabilir.
son, bu değildir.
burada, anneannem buzdolabına tapıyor. ben de bikinime taş dolduruyorum.
(lila bir renk olamaz)

yol.
kolejli kız voleybolu bırakmış. ben sinire sahibim. onun yağı var. benim yiğim.
buraya sıkıştım. baş parmağımda diken. kimseyle yarıştım. tatilya'da tatil kazandım.
kağıttan korkar gibi orgdan korktum. aslında yapılacak çok şey var. "anne ben müzisyen oldum ama, baba, hala para kazanamıyorum."
aman kaygım! kızımıza neler oldu hanım?
medeniyet bitti. dets ol. sakin olamıyorum. yolda gidiyorum. ve bir camiye çarpıyorum.
yeni tanıştığım insanlara bazen yalan söylüyorum. onlar da mutlu oluyorlar. sonra eve gidince gizli gizli ağlıyorum.
hayalet olsun!
ida no sırtıma topuklarını geçirsin, bir bohem beni sevsin ama (bu ama ailem içindi) bir zengin beni geçindirsin.
hem bohem hem zengin tercihimdir. çünkü otobüsleri sevmem.

7agüstüs||
kaçtım. sonra tramvaya tutundum arkasından. arkamdan bir iki kişi daha tutundu. sohbet ediyorlardı. beni de aralarına aldılar. (daha yüzlerini bile görmedim)
sesi ne güzeldi. solumdaydı. başımı çevirdim.. aym in lav vit him.
tam o anda tramvaydan indirk. arkalarından koşturdum. eski bir bina, çok büyük. sigara içilen bir salona girdik. amfinin ortasında bir adam konuşuyordu. solumdaki, bana bakıp gülümsedi. hava soğuktu.
beni seviyorlardı. onların yanında çok küçük ve baya büyüktüm.

ah, ne çok film izliyorum. hayal gücümü fazla çalıştırıyor bunlar..
(solumdaki beni hep sevecek.bunu biliyorum.)
rüyalarımdan da nefret ediyorum. hiç gerçek olmuyorlar ve hiç tekrar etmiyorlar.

dokuz sekizlik on||
iyotlu tuz çok zararlı. hep uyuyorum. televizyon vuu.. çok yasak.
kuzenim fırat'a benziyor. ayakları pide gibi.
teyzem steakhouse yapmayı biliyor featuring babam.
where i end and you begin şarkısından ve dik yokuşlardan korkuyorum. bu yüzden dizim kanıyor.
dizime taşlar giriyor. yüzümde sigara söndürüyorum. ahmet kaya çalmaya başlıyor.
bir süredir, sarı saçlı, orta yaşlı dokuz kadın dışında gördüğüm bütün kızlar güzel. gıdım çıkmış gibi hissediyorum artık. çünkü ben onbeş yaşımda oğlanlarla kayalara ismimi kazır, balık tutardım yazları.
aslına bakarsak, şimdi de öyle yapmayı tercih ederim.(tabiğ olum!)
moda cartier ve chanel saatleri üst üste takabilecek kadar görgüsüz olabilmektir. çünkü bana ordan beymenlerimi versene!
diz kapağım ergen cildi gibi görünüyor. redyohedimde kimin gözü vardı, ya rapim?!
bir aydır bira satan mekan ramadanda tasarruf müziğiyle pide verecek. ben de diyorum ki, herkes orçunluyken ben çıplak güneşleneyim.
harik a olm az mı?

ayranayranayranayranayranayranayranayranayranayranayranayranayranayranayranayranayranayranayranayranayranayranayranayranayranayranayranayranayranayranayranayranayranayranayranayranayranayranayranayranayranayranayranayranayranaystiayranayranayranayranayranayranayranayranayranayranayranayranayranayranayranayranayranayranayranayranayranayranayranayranayranayranayranayranayranayranayranayranayranayranayranayranayranayranayranayranayranayranayranayranayranlaktikasitnegüzel.

on agüstüs on||
allahın sopası yok. dalga beni dövdü, başkasını kendine sakladı. aramızdan bir kurban vermeliydik.. verdik.
köpükler, ah o köpükler. suyun altında debelenen memeler, popolar.
altın kızlarla hayat hep beş çayı gibi. ama ben bugün yapacaktım keki, akşam pide yiycez diye vazgeçtim.
şu an ışık altında geberebilirim. kuzey yarım kürem rüzgarlı ve ben parasetam bağımlısıyım. hapşu.
deli gibi heyecanlıyım. ama yamaçlarımı setledim.. yerseniz.
denize sıfır güneşlenmenin zararları bunlar. kafam nasıl dağınık! annemin vurmadığı tokatlar gelip kafamda patlar.
dalgalara söven şarkı yapıcam.

11agüstüs||
grifsun trabzon of. rize. asker uğurladık. şimdi hacıyağ kokulu otobok. bismillah.

20agüstüs||
selviler parlıyor. tirene sürüyorum. insan bir kere tirene sürmeli.
güzel kasaplar kursları artık çok fazla oluyor. çocuklar boşuna sanat okumak için kasmasınlar.
hem, siz modayı istiyorsunuz da moda sizi istiyor mu?
bence siz avmlerde fotoğraftan portre çizin. çok para var o işte.
izm iyi. her ikisi de. bir şeyin sonunda izm varsa ona fazla kafa yormamak gerekiyor. başındaysa o kadar önyargılı olmamalıyız. belki sahilinde yürürüz hem. sakin.

tirenlerdeki anneler nüfus cüzdanı öpüyorlar. çocuk seven anneler var.
ben daha çocuğum. bilmediğim bazı şeyleri bazen hiç bilmek istemiyorum.
dua ediyim.

21agüstüs||
animal collective hataplı'yı sunar. yolda gökyüzü. yamacın sonu bulut.
bence bir yerin olmazsa olmazı yollarına dikilen milyon yıllık çınar ağaçlarıdır.
çınar seven insanla yaşayabilirim ben.

24agüstüs||
günlerdir hasta. ateşleniyorum(dünyanın sonu gibi..)
meğer çavdar tarlasıymışız. çok susuyorum. sürekli üstümü değiştiriyor annem.
anne, üstümü ört. anne, hasta çorbası yap, limonlu. eller kadir kıymet bilmiyor anne, götünü devirip fosur fosur uyuyor anne. oha.
hastaneye gidiyoruz bu sefer. yol negzel lan. ellerle uğraşmaya değmez anne. öküz gibi değilmişim meğer. kedi gibi oldum hemen.

25agüstüs||
ben olsam denize girerdim şimdi. göller yöresinde denizler hep göl gibidir çünkü. kan bazen insanı mutlu eder. çocuklar büyüyünce insana benzer. ergenlik komik bir süreçtir. tokat vardır. isyan, genç kızların kanında sürekli dolaşamaz. isyan peddedir.
kotex isyan bastırıcıdır.
GENÇ KIZLAR BİRLEŞİN!
İSYANLARINIZ 28 GÜNDE BİR TUVALETE AKIYOR, PEDE AKIYOR!
buna dur demek lazım.
(bak, yine kedi gibi oldum.)
artık iyiyim. maşallah. kendime bakıcam, ama şimdi gidip aynaya, bıyıklarım ne kadar uzamış, bakıcam.

26agüstüs||
ifw yolu.
benim kirli bedenim olsa olsa bir çocuk kusmuğuyla temizlenebilrdi zaten.. elhamdürillah. o da çıkmadı hiç bi' yerimden. vaftiz oldum sanki.(forevır en evır)
daha gördüğüm köy-köy-köy-kasaba-köy-köy, camicamicamicami. farmville sanal değil henüz.
-lan! şehre geldik. ama dur.(emedur) daha, medeni olmamız için pitstopta topuklu ayakkabı giymeliyiz. çünkü tırnaklarımız bile uzun artık.
(moda asıl beni istemiyor amk.. benim de çok skimdeydi sanki?!)

30agüstüs||
fasyon beni seviyor ama bu mükemmel olma güdüsü ne olacak? ne yapabilirim bunun için?

0 öptüm, bay.:

formspring.me || test değil, yazılı.

tombik tombik hoop tombik  

counter to blogger