17 Ocak 2010

Don't ask me how I know, I just do... dediğime bakma n'olur.

uyumayınca hisler azalıyor mu zamanla bilemiyorum. sonra bol bol uyudum ben. nefes alışlarım yine düzensiz artık. uykumdan daha düzensiz.
sana daha önce yazmamıştım değil mi? sen sana yazdığımı bile düşünmüştün. bunu dile getirmiştin. bak bu sefer gözüne sokmak mağrifetiyle geliyorum yenikayıt alanını doldurmaya.

hazır giyim mi bizi küçültecek? seni küçültmüş mü zamanında? aslında pek de emin olamadım bundan ama sezgilerim senin sezdiklerinden daha mı kuvvetli aman allah'ım kelime oyunlarıyla nereye kadar gidebilirim bilmiyorum bile?! uykuya yakınken CMYK ya da RGB diye düşündürebilen bir insansın sen işte.. ben seni hala bilmiyorum.
ya da beni nasıl dövebiliriz bu durumdan dolayı, nasıl 25 üstü puanlar alabilirim de 50 değil de 100 puanla dream becomes reality. sanki bu konuda her birimiz ayrı dreamlessness (kudos to • )
sayfa sayfa alanı kalemle dolduramıyorum, özür dilerim. ben çizemiyorum da zaten. hayal kuruyorum biraz. sonra sınırlanıyorum. mesela geçen gün metroda biriyle dans ediyordum. ama bölgede indim. sonra shooting rockets diyor dan bejar. dramatize gençliğim.
ben hala bilmiyorum ne istediğimi ki uzaktasın. ben olsam sabredemezdim ve sabredemiyorum. bir keresinde öyle oldu da sen de gördüydün zaten mart ayının nasıl alkollü olduğunu. ciddiye alınmamam gerekiyor sanırım ya da fazla melankolik değilim aslında sadece 6 ay oldu çok yalnızlığımdan.
burdan sana kucak kucak birlikte zift içişlerimizi sunabilirim bulanık fotoğraflarımızı ya da neydi o... ilk renkli çorap giymeye başladığımız dönemleri ama kazın ayağı hiç öyle olmadı ki. nerden bileceksin..
sadece aynı acıyı çekiyoruz herhalde. aynı acıyı çekenler birbirlerine mutluluk verebilirler mi? hala gerçekleştiremediğim kartpostalların vicdan azabını benimle birlikte çekebilecek misin? ben burda tüm haklarımı saklı tutmuyorken sen geldiğinde kalabalığın iç çekişinden saklanabilecek miyiz?
ve nasıl bir şey bu? belki karanlıkta yüzer miyiz gerçekten?
ne kadar çok düşündüm bu cümleyi.. hala uyanmak istemiyorum.

0 öptüm, bay.:

formspring.me || test değil, yazılı.

tombik tombik hoop tombik  

counter to blogger