18 Aralık 2009

tikel erör


ben de seni bekliyordum kollarımı açmış.. senin yüzünden nasıl da sevdiklerim gider gelir oldular.
(hep mi metafor ya rabbim?)
halbusü benim geliş amacım paylaşımdı... hayatını değil tabii ki, en fazla bir albüm paylaşırdık? bir sigarayı da olabilirdi ama içmiyorsun.
içimdeki liseliyi mezun etmek: bunu söylemek istedim. öyleydi çünkü kara gözüne kara kaşına cesaretim. kara da değildin. sevmem ki koyu tene gri gelsin. ak tene ben gele. (hele hele)
ya da sanma ki göz altlarımdaki morlukları sen yaptın.
ya da sıkıntım sırf popüler olduğu için.
kantinde gülümseyen kızın bile kel mel... mutlu lan bildiğin. (çok şey mi istemişim acaba?)
herhalde ben de sagocu gençlikle beraber beklentilerimin kavşağında bekliyorum falan.
onun yerine hayal gerçeğini benimsesem yine bi'derece. elime mürekkep, fırçama guaj değer. değmek.
belki kullan at ha? yok, bu saatten sonra o da olmaz. çevreye zarar.

ko-götüne rulez işliyor. loser stencil yapalım bana.
hem para kazanırsam tişört yaparım sana, belki ceket sonra.

notlar notu: helal olan her şeye bineriz.

0 öptüm, bay.:

formspring.me || test değil, yazılı.

tombik tombik hoop tombik  

counter to blogger