25 Kasım 2009

gerekirse oturum da açarım.

dur aman gitme sevgilim, sana ihtiyacım var da senin umrunda mı acaba? ben bekleyemiyorum bazen sanki. sonra olmuyor mesela. diskoveri falan var bak ona göre diyim, ne halt ediyorsan stalking müessesesinde kaydediliyor. ay nov evriting, senin haberin yok.
lanet olsun içimdeki hiperaktiviteye! dışıma taşsa liseli, içimde kalsa suicide.. gerçi painless ama olsun.
olmasın.

kalkın oradan biz oturcaz
kimle konuşuyordum orada hem
aa ben artık kıskanmıyo-
rum ki kızları
ki onlar sadece model
roll
aşağı doğru, çok banâl.. pardon mua
çok şirin oldun. kurdelan
eksik, bir de boyayalım...
milföyler hep 3 parmak kalınlıkta
or ben genişlikten ölürüm
tonight.
hold me tight.

0 öptüm, bay.:

formspring.me || test değil, yazılı.

tombik tombik hoop tombik  

counter to blogger