12 Eylül 2009

Who let these animals into my kingdom?

biraz durduk.
büyükşehir belediyesinin baskısından kurtulamadık ama.. büyük köyümü özledim neredeyse.
adalardan bir yar gelir sizlere; karşılamazsınız.
kaldım ebeveyn hapsinde.
ara veren yaren, yanlış anlayan dost oldunuz bana.
anlamıyorum yine.

bir ay geçti.
az daha radyocu, pek ala artiz olunabiliniyormuş.
millet sorar: "aksesuar tasarımına neler giriyor?"
ebenin körü!
(boncuktan penis tasarlayacağım sizler için)
kurtulamayışımı kurtuluşa adayıp narlıderelerden bornovalara günaşırı yolculuk etmeye mahkum oldum. yedek medek! benim değil mi.. benim.
beklentisiz öğrenciyim.
kim-senden medet ummadım ki bir binandan medet umayım hem..

çok susunca çok konuşamıyorsun,
kate winslet oluyorsun, oscarlık.
kendi kendini tatmin, başkalarının şuursuz söylemlerinden iyi geliyor.
ben hala seni düşünüyorum.
evet evet, seni.
HB kalemimin ucundan eksik etmeyesim geliyor.
hatta
"aman allahım, ne güzeldir dizlerinin arkası!"


kavrulmuş makarnadan daha güzel bir yemek göremedim.
anılarla test edilmiştir.

0 öptüm, bay.:

formspring.me || test değil, yazılı.

tombik tombik hoop tombik  

counter to blogger