8 Temmuz 2009

bifor aftır.

önce,
resmen hafta sonlanır:
balkonda bir tavşan ağlar,
mutfakta kleptoman ağlar,
arkafonda kakafon arabesk-ül rap. oh yes!
çantamda miadı dolmak üzere bir yazı.
bıkmaya yatkın.
ben de kokuyorum zaten.
aklımdan geçen:
zamanında evde yalnız başıma söylediğim bir şarkı:

"kimse beni sevmiyor
sözümü dinlemiyor
hiç kimse sarılmıyor
yor... yor... yor..."

pek yetenekli olduğum söylenmese de,
yanan kutunun altında tek başınayken iyi gidiyor.


hafta sonlandı:
geçtin sen geçtin, bi siktir git... desinler diye beklemek. hala.
yatcaz-kalkcaz, geçicem.
ama ya mezsem?
boyut atlamak, huzur ilen karalamak istiyorum.
görsel hafızamda yer edenleri görmek istiyorum.
çok şey istiyorum.

...

sonra,
beklemek acı, beklentisizce verilen bir kaat. ver kurtul, ver kurtul.
başıma vurdu biri pat pat. efferin!
ama hala beklemek... kaatsız beklemek daha kolay geldi;
ko-götüne stayl.

sonra,
geçtim, geçtim.
bitti.
geçince bişi kalmadı.

0 öptüm, bay.:

formspring.me || test değil, yazılı.

tombik tombik hoop tombik  

counter to blogger