3 Mayıs 2009

is it life i abhor?


















otobüs camından çişli denize bakmak; çaldığım güneş gözlüğümün ardından ağlamak.
sümüklü burnumu silince yeniden ağlayamamak.
ay dont bilog tu enivan falan... bu adam neden bu kadar acıklı söylemek bu şarkıları?
gökyüzüne bakınca gözlerin yine yaşarması.
uyusam iyi gelmemek.
(karanlıkta herkes güzel de ben değil.)
bakkala borç, hocaya borç. iğrenç çizmek. sorumluluklarımı bilememek.
serin serin esince yine ağlamak.

mayıs da çabuk geçmesin.
(biraz daha ağlamak)
boğulsam iyi gelmek.

5 öptüm, bay.:

ağıraksak 3 Mayıs 2009 21:39  

it's not the sea, it's you.

Adsız 3 Mayıs 2009 21:49  

i hate myself.
i'm weird.

barış 4 Mayıs 2009 01:46  

rica ediyorum artık şarkı eklemeyin, fire verin, grip verin, girip çıkın, ama şarkı eklemeyin, şarkılar dinlenmeden kalsın, mavi çorapla kalsın..

click here to download the requested file..

Selofan 4 Mayıs 2009 02:10  

şarkılar dinlensin ve üzerine ağlansın diye.
o şarkı orada dinlenmese benim varoluşum inkar edilmiş olur.
mavi çorap bile o şarkının oraya eklenmesinin bir getirisidir.
yazma sebebimdir.

ayrıca, kimsiniz?

Selofan 5 Mayıs 2009 00:52  

kimsiniz sorumu geri aldım.
ölmek istiyorum, sebepleri net.
şarkılar öldürürse ne ala...

formspring.me || test değil, yazılı.

tombik tombik hoop tombik  

counter to blogger